Glas program og Stel
ML Filter
Hovedbåren optik – Distance
Hovedbåren optik – Nær
Viden

PRODUKTER

ARBEJDE OG HVERDAG

Erfarne øjne

“70 er den nye 20” og “age is the new black” er to citater, der beskriver den voksende målgruppe for aktive ældre. Under optikmessen i 2018 gav det svenske moderåd udtryk for at det er trendy at aldre. Baseret på denne trend, undersøgte man derfor hvordan den aldrende befolkning i den vestlige verden lever i dag. For hvert år der går, øges antallet af sunde seniorer, der har tid og penge til at investere i deres interesser og deres eget velbefindende. Branche efter branche opdager målgruppens potentiale og købekraft. Dette gælder også os i optikindustrien.

Multilens har en lang erfaring med speciel optik og det aldrende øje. Vi ønsker, at konceptet skal være en hjælp i det daglige arbejde, til alle i butikken. Uanset om æsken med erfarne øjne ™ vises i undersøgelseslokalet, ved kaffemaskinen, steder hvor kunden venter eller direkte ved kassen, er vi overbeviste om at det vil være hurtigere at vise forskellene ved at fremvise konceptets produkter, fremfor at italesætte dem.

Konceptet ”Erfarne øjne” indeholder:

 

329070 ML Night Cover HangOn Plan (1 stk.)

329207 ML Sight Optimizer 10 (1 stk.)

329211 ML Sight Optimizer 20 (1 stk.)

708002 AMD-I plano Biocover Sort M (1 stk.)

708005 AMD-II plano Biocover Sort M (1 stk.)

D01052 VisioMio Hængelup smykke, Dark (1 stk.)

CB Lædersnor, sort til VisioMio (1 stk.)

312131 ML Filter Biocover M Black C1 SC (1 pcs)

312111 ML Filter Biocover M Black Pol1/C1 SC (1 pcs)

312121 ML Filter Biocover M Black Pol3/C1 SC (1 pcs)

330128 ML Filter Alex Black Pol1/C1 SC add 2.50 (1 pcs)

1 kommunikationsstand + 1 salgspræsentation + 1 læsekort +1 opbevaringsboks